Для розгляду претензій щодо якості товару або його обміну, покупцю необхідно заповнити форму Обміну/повернення товару, докладно виклавши проблему, що виникла з товаром (додати фотографії/відео). Заявка буде розглянута сервісним відділом якнайшвидше, проте, під час навантажень термін відповіді може становити до 48 робочих годин.
Щоб скористатися можливістю обміну та повернення товару належної якості, переконайтеся, що:
– товар не використовувався;
– товар зберігся у тому вигляді, яким його купували (товарний вигляд та упаковка (усі плівочки, ярлики, вкладиші, коробка);
– Пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару.
Ви можете надіслати товар назад тим же способом, яким Ви його отримали, наприклад, за допомогою “Нової Пошти” або “Укр Пошти”.
У разі, якщо Вам прийшла не та модель (розмір, колір), яку Ви замовили, або товар пошкоджений, ми сплачуємо витрати за пересилання повернення. Якщо товар не пошкоджений, розмір, модель, колір товару такий, як Ви замовили, але товар не підійшов Вам з якихось інших причин – пересилання повернення оплачує покупець.
Обмін та повернення товару НЕ здійснюється у випадках:
- випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, механічні пошкодження і т.п.);
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням;
- природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- наявність на виробі ознак самостійного ремонту.